Iz knjige: Roditelji, učitelji i učenici
Prosvjetni djelatnici su ne samo posrednici znanja, nego izgradnje ili razgradnje učenika. Moralno-etički život i pozitivan stav prema životu u prosvjetnog djelatnika su bitni za njegovo zvanje, za obrazovanje i odgoj učenika.
Ne postoji privatni život kad se radi o moralnoj izgradnji prosvjetnog djelatnika. Ne može se živjeti dvolično, jedno pokazivati izvana, a drugo zastupati iznutra. Duša i savjest neposredno zrače ono ono što njih ozdravlja ili ono što ih ranjava.

Školstvo, ali i sav javni život moraju se početi izgrađivati prema znanstvenim otkrićima i principima čovjekove zakonitosti, kako tijela, tako i duhovne duše. Ne čini li se tako, tada škola sama sebe razara i negira, a javni djelatnici ranjavaju i onesposobljavaju društvo.
Na učenike i njihov život ne utječu toliko riječi koje djelatnici govore, nego njihov unutarnji stav prema moralu i humanosti, prema istini i ljepoti.
Primjeri privlače, uzori izgrađuju, iskustvo svjedoči i uvjerava. U prosvjeti ne prosvjetljava učenike znanje, nego vrline, krjeposti i moralni život.
Ovaj članak je besplatan. Ako želite pročitati više sadržaja, odnosno cijeli časopis možete se ovdje pretplatiti za tiskano ili online izdanje.
Informaciju kako postati naš suradnik ili podupiratelj Zaklade hagioterapija dr. Tomislav Ivančić možete pronaći ovdje te tako pridonijeti razvoju hagioterapije i ostvarenju naše vizije.